Tietoja Luhangan Kotiseutuyhdistys ry'stä.

Luhangan Kotiseutuyhdistyksen tarkoitus:

1. Herättää kotiseudun väestössä elävää mielenkiintoa ja harrastusta Luhangan menneisyyteen sekä kotiseudun kaikenpuoliseen kehittämiseen ottaen huomioon sen omat paikalliset piirteet
  2. Työskennellä kotiseudulla sen arvokkaan kansanperinteen tunnetuksitekemiseksi, vaalimiseksi ja kehittämiseksi
  3. Löytää, esittää ja tukea toimenpiteitä Luhangan luonnonsuojelun ja kaikenpuolisen kotiseututyön hyväksi
  4. Yhdistys harjoittaa museotoimintaa ylläpitämällä Peltolan Mäkitupalaismuseota ja esittelemällä sitä yleisölle
  5. Yhdistyksen säännöt on päivitetty Kotiseutuliiton mallisääntöjen mukaisiksi 2022 vuosikokouksessa.

Luhangan Kotiseutuyhdistys ry kontaktitiedot:

Käyntiosoite (Peltolan Mäkitupalaismuseo): Tammijärventie 164, 19910 Luhanka

Postiosoite:  Tammijärventie 208, 19910 Tammijärvi

Email: makitupalaismuseo@gmail.com

Kotisivut: http://luhangankotiseutuyhdistys.yhdistysavain.fi

Facebook museo: https://www.facebook.com/peltolanmakitupalaismuseo

Hallituksen puheenjohtaja: Heikki Peltonen, puhelin 040 8277104

Varapuheenjohtaja: Mikko Majanen

Sihteeri, markkinointi ja tiedotus: Elina Sipilä

Varainhoitaja: Pirjo Seimola

ATK tuki: Timo Aho

Museo-oppaat 2024: Saku Keihäsniemi

Yhdistyksen kotisivujen päivityksestä ja ylläpidosta vastaavat yhdistyksen atk tukihenkilö Timo Aho ja tiedottaja  Elina Sipilä

Luhangan Kotiseutuyhdistys ry'n jäseneksi tai kannatusjäseneksi liittyminen - jäsenmaksut

Alla olevalla verkkolomakkeella voit liittyä Luhangan Kotiseutuyhdistys ry'n jäseneksi tai kannatusjäseneksi  ja siten tukea Luhangan Kotiseutuyhdistyksen toimintaa ja samalla mahdollistaa PELTOLAN MÄKITUPALAISMUSEON säilymisen tuleville sukupolville.

Ole hyvä ja täytä kaikki pakolliset tiedot (* pakollinen tieto) ja lähetä sitten tiedot jäsenrekisterin hoitajille painamalla LÄHETÄ JÄSENHAKEMUS nappulaa.

Yhdistyksen jäsenen vuosijäsenmaksu on 20€ ja kannatusjäsenten vuosimaksu on 20€.

Voit myös liittyä jäseneksi lähettämällä sähköpostin asiasta osoitteeseen makitupalaismuseo@gmail.com. Hoidamme tarvittavien yhteystietojen keruun yhteenottonne jälkeen.

Kun yhdistyksen hallitus on hyväksynyt liittymisesi, lähetämme sinulle laskun jäsenmaksusta yhdistyksen jäsenrekisterin kautta. Luhangan Kotiseutuyhdistys käyttää Yhdistysavain-jäsenrekisteriä. Jäsenmaksulomake lähetetään jäsenille joko sähköpostitse tai kirjeellä.

Kiitos tuestasi.

Luhangan Kotiseutuyhdistys ry – hallitus.