Linkkejä tukijoidemme sivuille

Luhangan Yrittäjät ry tukee toimintaamme. Ole hyvä ja tutustu paikallisiin yrittäjiin ja heidän toimintaansa tällä sivulla.

Napauta oranssia otsikkoa ja yrityksen omat sivut avautuvat.

Eläinten kasvatus ja hoito. Omien tuotteiden myynti tilalta.

Mäentalon Lammas & Highland

Kotieläintaloutta eläinten ehdoilla

Mäentalon tila sijaitsee Keski-Suomessa Luhangan Tammijärvellä. Aloitimme Lammastalouden keväällä 2014 ja siitä lähtien olemme pikkuhiljaa kasvattaneet katrasta. Vuonna 2018 remontoimme vanhaa lampolaa sisätilojen osalta ja aloitimme lampaiden ohella ylämaankarjan kasvatuksen. Kesällä 2019 käyttöömme valmistui lisäksi uusi lampola jonka avulla pystymme lisäämään lammastuotantoamme. Meille eläinten hyvinvointi on aina kasvatuksen lähtökohta, pyrimme pitämään eläinmäärät sellaisina jotta eläinten yksilöllinen hoito on mahdollista. Tilaltamme löytyy myös valtakunnallisestikin arvokas perinnebiotooppikohde jota lampaat ja naudat laiduntamalla pitävät siistinä. Viljelemme myös tilallamme viljaa muidenkin tarpeeseen.

Peltolan Mäkitupalaismuseo rakennuksineen on Mäentalon kantatilan mailla.

TUOTTEEMME!

Kaikkia tuotteitamme voit ostaa suoraan tilalta. Olemme avoinna sopimuksen mukaan. Museon on aivan naapurissa, ottakaa yhteyttä kun käytte museolla niin sovitaan käynnistä. Lisäksi lihatuotteita on ostettavissa K-Supermarket Joutsasta ja M-Market Luhangasta. Villalankoja on myynnissä Joutsan Käsityökeskuksessa. Ota rohkeasti yhteyttä, meillä käy maksuvälineenä myös kortti!

Anna Huuskola ja Heikki Peltonen

Tammijärventie 208 19910 Tammijärvi
Sähköposti:maentalontila@gmail.com
Puh. Anna Huuskola 040-8440697 ja Heikki Peltonen 040-8277104

Seuraa meitä myös Facebookissa: https://www.facebook.com/maentalontila/

Saikkonen Kirsi - lammastila

Rentolantie 71, 19910 Luhanka

Yrityksen tiedot

Lampaiden ja vuohien kasvatus

Majoitusta

HOSTEL REETI YHTEYSTIEDOT

luhangankylakauppa@gmail.com

LISÄTIETOJA

Hostelli Päijänteen rannalla! Luhangan Kyläkaupan ja Ravintola Reetin kanssa samassa rakennuksessa olevat vastavalmistuneet ja uuden karheat majoitustilat. Hostel Reetissä on 4kpl 2h huoneita. Keittiö, suihku ja 2kpl wc:tä yhteiskäytössä

Ravintolat ja kahvilat

Ravintola Reeti

Luhangan uusi herkkusuiden olohuone Päijänne-terassilla.
Hyppää hetkeksi oravan pyörästä ja nauti elämästä
Tervetuloa

Rantatie 2
19950 Luhanka

Kaupat

LUHANGAN KYLÄKAUPPA YHTEYSTIEDOT

Puhelin: 050 4431341

luhangankylakauppa@gmail.com

Luhangan kyläkauppa facebookissa

LISÄTIETOJA

Uniikki kyläkauppa hyvillä palveluilla Luhangassa. Seo tankkauspiste (24h automaatti) myös veneille! Kannattaa poiketa!

Löydä oma Helmesi!

Luhangan Helmi on uusi löytötavaratalo, mikä sijaitsee manner-Suomen pienimmässä kunnassa, 698 asukkaan Luhangassa. Ostamme edullisia tavaraeriä laidasta laitaan ja myymme ne periaatteella "Pienin kunta, pienin hinta!"

Tmi Luhangan Helmi:  Mämminiementie 2, 19950 Luhanka, Puh. 040 555 2298

Verkkokauppa: https://www.luhanganhelmi.fi/store

Tilitoimisto

Palveleva tilitoimisto Luhangassa

Meihin voit luottaa, palvelemme iloisella ja mutkattomalla otteella, selkokielellä ja asiantuntevasti. Olemme hyvä esimerkki siitä miten taloushallinnon tehokkaan maailman voi yhdistää rennon hengen kanssa.

Sähköinen kirjanpito

Sähköisen taloushallinnon avulla voimme hoitaa asiat tehokkaasti ja vältymme turhilta papereilta sekä ajokilometreiltä. Paperittomuus tuo myös ekologisuutta, sen jälkeen kun kuitti tai alkuperäinen lasku on lisätty Procountoriin tilitapahtuman liitteeksi, se pysyy tallessa ja alkuperäistä ei tarvitse enää säilyttää.

Auktorisoitu Procountor-tilitoimisto

Olemme auktorisoitu Procountor-asiamiestilitoimisto. Procountor on erittäin helppokäyttöinen kotimainen taloushallinnon ohjelmisto. Se mahdollistaa sähköisen kirjanpidon, verkkolaskujen lähetyksen ja vastaanoton sekä tarjoaa kokonaisvaltaisen mahdollisuuden hoitaa koko taloushallinto sähköisesti.

Osoite:

Tommolantie 7
19950 Luhanka

Susanna Nurmi
susanna.nurmi@onnenletti.com

Kirsi Mantilo
puh. 044 978 6464
kirsi.mantilo@onnenletti.com

Käsityötuotteita

Ompelu ja korjaukset · Tuote/palvelu · Taide- ja käsityökauppa

Luhangan ompelupalvelu

○ Korjaus- ja mittatilausompelua

○ Muokkaus- ja kierrätysompelua

○ Alihankintaompelua

○ Käsityötuotteita

○ Pukeutumisneuvoja

Puhelin: 045 6088700

myynti.luompa@gmail.com

Parturi-kampaamot

Friian Kammari

Uskalla Unelmoida- mottomme, siitä syntyi Friian Kammari Luhankaan. Rempseä, iloinen & hieman “hörhö” naiskaksikko tarjoaa kampaamo & hyvinvointipuolen palveluita niin Kammarilla kuin tilauksesta ryhmille / tapahtumiin esim. tykypäivät, syntymäpäivät jne. Kampaamopuolella kotikäynnit / vanhainkotikäynnit. Meille tärkeää on kokonaisvaltainen hyvinvointi, ulkoinen & sisäinen hyvinvointi kulkevat käsi kädessä.

Kampaamopalvelut: ( leikkaukset/värjäykset / permanentti / ripsien & kulmien kestovärit ), Hemmotteluhoidot: Turvehoidot , kuivakuppaus, eteeriset öljyt, kuumakivihieronta, energiahoito. Ryhmille rentoutushetket ja -illat.

040 668 8510 / Maarit
040 663 1006 / Taina
Facebook: Friian Kammari
Instagram: Friian Kammari

Kuljetus ja maanrakennus

Maanrakennus O. ja P. Virtanen Oy

Rantatie 4
19950, Luhanka
etsi kartalta >>

Puhelin: Pasi: 0400 547 881, Osmo: 0400 542 205

Tiedot:

• Toimimme Keski-Suomen alueella ja yrityksemme on ollut olemassa 43 vuotta

-Rakentaminen
    -Maanrakennustyöt
    -Maanrakennusurakointi
    -Kaivinkoneurakointi
    -Maa-ainesten myynti

• Ota yhteyttä ja kysy lisää palveluistamme!!

Kuljetus Juha Ilmonen

Kuljetusliikkeemme on perustettu 1996, jolloin aloitimme päivittäisen liikennöinnin JOUTSA-JYVÄSKYLÄ-JOUTSA välillä jakeluliikenteen puolella.

Vuodesta 2013 päätoimialamme on ollut ainoastaan nosturiautot sekä erilaisten nostopalveluiden ja nosturiautokuljetusten tuottaminen ympäri Suomea. Pääasiassa toimimme alueella Joutsa, Luhanka, Toivakka, Leivonmäki, Korpilahti, Hartola ja Sysmä

Tuotamme osaavaa palvelua kuljetuksiin ja henkilö- ja hirsinostoihin. Toimintamme tarkoituksena on tuottaa monipuolisia nostopalveluita sekä luoda luotettava jakeluverkosto materiaalin, tarvikkeiden ja tuotteiden kuljetuksiin eri puolille Suomea.

Tutustu tarkemmin palveluhimme ja ota yhteyttä.

Kuljetus Juha Ilmonen
Lepolantie 64
19910 TAMMIJÄRVI

0400 - 242 393

Lämpö- ja raskaat kuljetukset

Ota rohkeasti yhteyttä, niin selvitetään yhdessä kuljetustarpeesi. Voit jättää myös tarjouspyynnön "Ota yhteyttä!"-sivulla olevalla lomakkeella.

Grand Express Oy
Rantakyläntie 605
19910 TAMMIJÄRVI

rami.ahola@grandexpress.fi

Luhangan Liikenne Eero Aro

Tieliikenteen tavarankuljetus

Keskustie 3, 19950 Luhanka

Autokorjaamot

Auto- ja Konekorjaamo Tmi Ikonen Jarmo

Moottoriajoneuvojen huolto ja korjaus

Tammijärventie 455, 19910 Luhanka

ikonen.jarmo@hotmail.com

Maatalouskauppoja

Jyväs-maatalous on perinteinen maatalouskauppa keskellä Suomea.

Asiakkaitamme ovat maanviljelijät, koneurakoitsijat ja kunnossapidon toimijat ympäri suomen. Yhteistyökumppaneitamme ovat tunnetut alan toimijat kuten Turun Konekeskus, Agritek ja Agri-Kymi.

Verkkosivuillamme voit tutustua palveluihimme ja ottaa yhteyttä. Kun teet kaupat kanssamme, tiedät ostavasi tuotteet 100% suomalaisesta maatalouskaupasta!