Luhangan Kotiseutuyhdistyksen jäseneksi liittyminen - jäsenmaksut

Alla olevalla lomakkeella voitte liittyä Luhangan Kotiseutuyhdistyksen jäseneksi.

(* pakollinen tieto)

Ainaisjäsenmaksu on 50€ ja vuosijäsenmaksu on 5€. Toivomme että maksat jäsenmaksun Luhangan Kotiseutuyhdistyksen tilille: Sysmän Säästöpankki (Joutsan konttori) FI67 4213 0010 0486. Muistakaa laittaa nimenne ja yhteystietonne (nimi, puhelin numero ja/tai sähköpostiosoite) laskun viestikenttään niin että tietonne välittyvät jäsenrekisteriin.

Supporting Luhangan Kotiseutuyhdistys in management of the Museum

With below form you can join the membership of Luhangan Kotiseutuyhdistys and thus support the management of Peltolan Mäkitupalaismuseo. After filling your details tick the blue button in the bottom. (* Mandatory information).

The yearly membership fee is 5€ and a lifetime membership fee is 50€. Please pay the fee to the account of Luhangan Kotiseutuyhdistys in Sysmän Säästöpankki (Joutsa), account number FI67 4213 0010 0486 63. Please remember to add your personal details (name, phone numer and/or email address) to the payment note that we can update those to the member register.

EU:n yleinen tietosuoja-asetus 2016/679 (GDPR) astuu voimaan 25.5.2018 ja vaikuttaa samalla Suomenkin lainsäädäntöön. Uuden asetuksen myötä henkilötietosi ovat entistä paremmassa turvassa.
Muutoksen myötä me – niin kuin kaikki muutkin yhdistykset, joilla on jäsenrekisteri – uudistamme ehtomme. Luhangan Kotiseutuyhdistys ry kunnioittaa henkilötietojasi ja suojelee tietojasi parhaalla mahdollisella tavalla. Lue lisää päivitetystä tietosuojaselosteestamme.