Luhangan Kotiseutuyhdistyksen jäseneksi liittyminen - jäsenmaksut

Alla olevalla lomakkeella voitte liittyä Luhangan Kotiseutuyhdistyksen jäseneksi.

(* pakollinen tieto)

Ainaisjäsenmaksu on 50€ ja vuosijäsenmaksu on 5€. Toivomme että maksat jäsenmaksun Luhangan Kotiseutuyhdistyksen tilille: Luhangan Osuuspankki FI05 5242 0450 0026 10. Muistakaa laittaa nimenne ja yhteystietonne (nimi, puhelin numero ja/tai sähköpostiosoite) laskun viestikenttään niin että tietonne välittyvät jäsenrekisteriin.

Kaikki jotka ovat maksaneet jäsenmaksun saavat yhden ilmaisen henkilökohtaisen museokäynnin ja opastuksen maksuvuonna. Ottakaa tosite maksusta mukaanne museokäynnin yhteydessä.

Supporting Luhangan Kotiseutuyhdistys in management of the Museum

With below form you can join the membership of Luhangan Kotiseutuyhdistys and thus support the management of Peltolan Mäkitupalaismuseo. After filling your details tick the blue button in the bottom. (* Mandatory information).

The yearly membership fee is 5€ and a lifetime membership fee is 50€. Please pay the fee to the account of Luhangan Kotiseutuyhdistys in Luhangan Osuuspankki, account number FI05 5242 0450 0026 10. Please remember to add your personal details (name, phone numer and/or email address) to the payment note that we can update those to the member register.

If you pay your fee before your visit you can get one free personal museum visit and quidance during the payment year. Take the payment slip with you when visiting.